home again!

nu är jag hemma :)
helt otroligt vad tiden går !
jag saknar adina för nu är hon i stugan :(
hoppas vi ses snart !
precis som adina skrev börjar ja sjuan i höst ! :S:S
läskigt !
och hon börjar sexan....
scary för henne oxå !
i sjuan räknas det mycket mer hur man uppför sig, för det följer med en till åttan då man börjar få betyg !
hursomhelst,
avokado / avocado har det jättebra, trots att han saknar sina vänner han bott med nu ett tag . (agge&chipchip)
vi ska skaffa en till alldeles snart! =))
vi har bestämt att den ska va vit & turkos & lite andra färgerr, jag tror dom kallas regnbågsundulat.
vet inte än vad den skall heta.. TIPS TAS GÄÄRNA EMOT!
det va jättehärligt i frankrika iaf .!
eller frankrika, vad skriver jag ?
frankrikE =P
lärde mig lite mer än jag redan kunde av språket, men insåg samtidigt att jag lärt mig sjukt lite i franskan i skolan för att ha gått två hela terminer. :s
aja. jag har lärt mig en del bra saker ändå !



ni får ha ett fortsatt toppen sommarlov, så hörs vi snart!
kram!
 




Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0