hemma bra men borta bäst!

Ja, tvärtom brukar det väl vara ? :)
men jag gillar att åka omkring & upptäcka världen. kan inte sitta still.
idag i skolan såg vi på Hajen !
den är sjukt bra, <3
vi hann inte se klart den, några minuter kvar, de ser vi förmodligen imorgon. då är det även fotbollsturnering!
tråkigt. (det är inom skolan)
på onsdag är det skolavslutning dårå! (haha, kör lite stockholmska här va, )
ska bli skojjj :D
vi blir utsparkade !
hahaha, jaa.
 
imorgon ska jag efter skolan hjälpa adina att fixa sig till en fest hon ska på. ¨
sen på lördagen ska hon spela invigningsmatch till damlaget, & sen ska hon & hennes familj komma på middag hos oss ! (något jag tror jag nämnt innan)
ska bli riktigt roligt!
någon som har något bra tips på en lite somrigare middag men en god efter rätt?

ni får ha det så bra sålänge!

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0