Eurovision Song Contest 2009

Jahapp! Då var det årets ESC som var igång. Min personliga favorit var ju Ingrid & ANUSH , hahhaha ;p inte direkt låten, men namnet ... hjälpans vad roligt vi hade åt det hemma ! Och Eurovision THONG Contest, som de utländska programledarna hade svårt med att uttala, så det blev thong istället för song! Ha ha ha. (för er som inte vet betyder thong stringtrosa på engelska) Norge vann ju, som många förutspått. Själv tycker jag att han var okej, men Sverige utstrålade mer talang. Men det är vad jag tycker ! Visst, det gjorde norrmannen också, men inte på samma sätt. Annars har jag inte hittat på mycket idag, åkt och handlat födelsedagspresent. Ni får ha det så bra ! PS. Adina springer lilla göteborgs varvet idag! Hoppas du får en grym tid och plats sötaste <3 Ha de bäst § / C.

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0