i need you like i need the air i'm breathing

GOSH
idag hade jag & adina sjukt kul ! :D
härligt (: <3

men nu undrar jag, ngn som vet hur man ändrar textstil på inläggen?
eller någon som kan tipsa om ngn som vet ?
riktigt tacksam för svar ♥

haha, nu ska jag fixa lite grejer,
som en powerpoint...
om , hahahha, twilight familjen Cullen <3
kkääärrrlleekk tiill TWILIGHT ♥

ni får ha det BÄST , rekommendera gärna oss och vår blogg (:
följ oss med bloglovin, allt möjligt!

tack alla som läser, det är härligt med de tre pers?
hehehe, men vi ska nog värva lite läsare!
jag och adina klarar av det.
haha!

ha det bäässtt nu, & kom snart tillbaka § / C.


BILDEN JAG LÄGGER UPP ÄR COPYRIGHT;
INGEN får kopiera , förstått  ?



KOMMENTERA VAD NI TYCKER, är den fin ? ♥


hjärtahjärtahjärta / C.


Kommentarer
Postat av: maggan ;)

nice bild <3 ;D!

2009-05-19 @ 21:07:30
Postat av: Anonym

nice bild <3 ;)

2009-05-19 @ 21:08:12
Postat av: Guldhedsbruden Clara

Svar Maggan:

Tack! <3

2009-05-20 @ 20:27:52
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0