landet!

jaha, nu var man på landet. visade sig att det fanns en dator här (med internet o allt!) så jag kan blogga!
jippie!
adina har dock ingen dator där hon befinner sig, så henne hör vi inte av på ett tag :(
men vad jag har föstått har hon varit med om en del!

hon har shoppat mycket, fått många fina kläder m.m,
och så har hon även träffat en viss person!
jag vet inte om hon vill berätta själv vem, men det är en kändis!
det kan jag berätta ;)

vi skall sälja vår båt!
vår fina lilla eka..
lite sorgligt.. (nostalgisk som jag är) men det är väl ändå bra att den kmr till använding
eftersom vi inte har haft ork eller tid att lägga den i sjön.

nu ska jag hursomhelst surfa runt lite, söka bilder på robert pattinson (beroende varning?)
och lyssna på musik kanske.
ni får också ha det jättehärligt resten av helgen, så hörs vi ikväll eller imorgon!
kramar

Kommentarer
Postat av: Helen

Nej, eclipse börjar spelas in i Oktober iår, och Robert är väldigt upptagen. Jag översatte intervjun själv (och jag kan flytande engelska...) Men den var så konstigt skriven på engelska att jag gjorde mitt bästa när jag översatte, så ja.. jag ska se om jag lyckas klura ut vad de egentligen menade med det där "oktober"

2009-05-22 @ 17:58:23
URL: http://duckfaces.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0