mums med apetite !

Apetite
in my heart!
Gud, väldigt gott!
min mamma fick en inspiration av tv:n
och gjorde en sjukt god liten aptit-retare , (vi ska straxx äta)
som bestod av:
två skivor avocado som låg i kors
över en bit hårt polarbröd(tunt knäckebröd, vitt)
och keso på det samt lite salt,
MMMUMS ♥
vääldigt gott, må jag säga!
Vi döpte den till Apetite.

idag var det orkester , OH TRÅKIGT.

På MTV movie awards
31 maj, 03.00 på morgonen, (!)
visas första klippet från new moon!!
hahaha, jaa vad jag längtar!!
första klippet i världen som visas (förutom för skådespelarna och regissörerna m.m )
!
såå roligt ska det bli.

Men nu är ska jag som sagt snart äta.
hääääääääääääärligt med fyra dagars helg!!
på lördag ska jag på middag, trerätters, b.la cupcakes som efterätt!
(för er som inte vet: muffins med en sorts "gelé" eller gojs på, t.ex choklad, jordgubbskräm, vaniljkräm i färg, osv.)
mm !
lägger in en bild strax.

ha det bra ! / C.

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0