ny header !

Hallojsan !
Som ni säkert märker har jag ( clara ) nu fixat ny header.
Vad tycks?
Det är huvudpersonen i Twilights ögon ;)
Jag tycker den blev bra iaf.. kanske lite kort på sidorna ?

Nåja, idag har det bar vart skola som gällt för oss båda. Ska ringa Adina och se vad hon tycker om headern också, hehe.
Har inte sagt ngt ännu ...
Har bestämt vad jag ska ha på skolavslutningen också!
Vit klänning med band runt midjan, vita klackskor och eventuellt lösnaglar.
Vad tycker ni?

Ha det braa / C.

Kommentarer
Postat av: maggan ;)

:D kul! har haft nån natur festival grej idag på skolan ._. de va assa trögt :3 NEEEEEEEEEJ!! ha inte lösnaglar :''< de förstör bara din asnygga naglar o du har säkert redan långa o snygga naglar!! :]

2009-05-15 @ 15:28:45
Postat av: Guldhedsbruden Clara

Men jag är rättså säker på att jag ska ha det, det är fiint ! :) med små blommor på i en härlig färg.

TippTopp !

kram söta<3

2009-05-15 @ 15:32:13
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0