hey soul sister

Hej alla snälla människor, Clara här.
Vet inte när jag bloggade sist...
Men skitsamma..

Idag har jag varit i skolan. Fett tråkigt. Som vanligt!

Efteråt så åkte jag och nåra till Gula Huset, eller vad det nu heter, och spelade! Spelar gitarr, det var kul! :D

 

Nu är jag hemma och har ätit billypizza till middag. Och så lyssnar jag på musik och chattar med trevligt folk.
Imorgon är det pardans i skolan. Och på fredag simning.
Do not like! :'[

Inte mycket mer att säga. Längtar sjuuukt mycket till sommarlovet. Gud, det är jobbigare än man tror att gå i sjuan ju. Tycker jag. förlåt, men.. fyfan.
Då händer det så mycket roliga saker också.
Eclipse på bio!!
En ny eclipse-novell! :D
Green Day konsert :D
och så vidare. :)


Ni får ha det så bra sålänge.
Tschüss.


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0