kom inte på någon rubrik?

hej bloggen nu lyssnar jag på musik och lläser bloggar fick cykla hem själva idag för min kompis skulle hem till en annan kompis. i skolan hade vi b språk, matte (orkade typ inte göra något för e klar med diagnosen) livskunskap, bamba (blev äklig korv) engelska, historia och sist svenska vi slutade 3 TRE! jag hatar att sluta sent men hur blir det då i sjuan??

jaja snart e de träning och sen börjar the vampire diaries kl 8 på Tv 6

puss vi hörs :)


aww agge var så söt på denna bilden jag saknar honom så!!!



Kommentarer
Postat av: C

Jadu, i sjuan så får man sluta fyra ;)

2010-04-23 @ 18:12:04
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0