Hemma!

Nu är jag hemma efter 4 veckor från och internett men ska jag vara ärlig saknade jag det inte!
Jag vet det låter konstigt men jag har gjort så mycket annat!

Vad gör jag nu? jo jag har läst lite andra bloggar och så laddar jag min ipod.
Ja Clara har rätt jag har köpt fem nya pocketböcker på loppis för 10 kr st väldigt billigt!

Mina undulater är ute och flyger i rummet också dom är väldigt söta!!!!! <3<3<3


böckerna: (vet inte om alla är så bra men det får vi snart se)

Två böcker av Jane Green (Har läst "Den andra kvinnan" av henne som var ok)


Babyfeber & Mellan raderna (hittade ingen bild på mellan raderna)

Köpte också "När Lucy Sullivan skulle gifta sig" av Marian Keyes


"Djävulen bär prada" av Lauren Weisberger


Och den sista var "Dotter önskas" av Katerina Janouch


det var alla ha det bra kram Adina

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Svar: Åhh tack Adina!:D

2010-08-08 @ 17:29:37
URL: http://mmiah.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0