Idag skola

hej hej idag var det skola det var väl... ganska kul ok kanske inte allt men det känns skönt att komma in i dom gamla rutinerna igen!
Idag började vi 9.15 och hade engelska och på engelskan skulle vi få våra skåp men det visade sig att jag fick ett trasigt skåp så fick vänta tills sista lektionen innan jag fick mitt. sen hade jag matte, svenska, bamba och sist Historia (skulle haft NO innan historian men vår NO lärare var borta så vi fick hoppa över NO:n och sluta tidigare)



Min kalender och den "fina" namnskylten som man ska ha på varje lektion i början för att lärarna ska veta vad man heter
Bilden är spegelvänd för den är tagen med Webcam

kramar Adina

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0