Thirteen days

Snart två veckor sedan jag (Clara) bloggade sist. Jag vet inte hur länge sen det var Adina bloggade, men jag vet att hon lever ;)
Kan berätta lite om hennes tillstånd för tillfället: Hon är på sitt sommarställe, har köpt ett par pocketböcker och hon börjar skolan den 24de. Jag börjar om 13 dagar. Åh, vill inte tänka på det. Det har gått waay to fort och det är så konstigt. :(
Skulle åkt upp till mitt sommarställe idag, men det blev för stressigt. Jag som hade förberett så mycket :/ Packat, bakat, fått in fåglarna i samma bur (vi passar en liten undulat här!) osv.
Men det blir imorgonbitti *säger till pappa att vi ska åka IMORGONBITTI*

Zappar runt bland filmerna på tvn och hoppas att någon bra komediserie ska börja.

Jag förstår mig inte på dem som tycker att de är "fantasilösa tråkiga komediserier". De är ju sjukt roliga! :D

Jag, måste skryta men, tycker att jag förstår mig på allas humor, har aldrig vart med om att någon skämtat och jag inte skrattat för att jag inte förstod. Iallafall inte än.

Idag har jag bakat cupcakes, bilder kommer väl upp någon gång!
Och imorgon är det kräftskiva. Ska  bli kul! :)))) Har längtat :D Det är så mysigt <3

Ha en bra kväll, det ska jag ha! Puss


Kommentarer
Postat av: Adina

nu är jag hemma :D

2010-08-08 @ 16:07:24
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0