#29 Day - A song from your childhood


En sång då... Genom Eld & Vatten - Sarek
jag stod i valet och kvalet, när jag var liten lyssnade jag på ett så otroligt stort urval av musik, allt från Shakira, lilla melodifestivalen, Arash, Britney Spears, Spökligan, Christina Aguilera, Sarek, A-teens (Älskade dem!), Bubbles, Markoolio... minns inte alla, men många var det! Haha, nåja, valde den här, för den minns jag så tydligt att vi lyssnade på.
Jag och min kompis gjorde en skiva, med låtar som vi gillade ungefär när vi var i 9årsåldern. Kanske kan posta låtlistan från den någon gång!

Nu är den hursomhelst bara en dag kvar. Får se när den postas!
Minns när jag började, i våras, att jag skulle göra en varje dag och så skulle det bli sommarlov... haha nu har sommarlovet kommit och gått och höstterminen -10 är över på onsdag, haha! Jullov nästa. ;)

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0