blyg, blygare, blygast eller? Babbel, babblare, babblats, oj babbel är visst ett substantiv!

Hejsan dålig uppdatering jag vet, MEN HALLÅ JAG HAR ETT LIV!

Idag var jag med Josse Aina och Tilda vi hade super duperkul!

Dock slutade vi kl halv fyra idag så vi hann inte göra så mycket men lite typ äta, se på TV, Skratta, flumma (vara galna och skratta) Ja jag är så sjukt glad att jag har sånna underbara vänner, vad skulle jag göra utan dem?

För er som inte vet flyttade jag hit när jag var 11 år alltså jag bodde på ett annat ställe förut. När jag kom hit var jag jätte blyg och då menar jag JÄTTE blyg, jag hade inte världens bästa självförtroende men tack vare att jag flytta hit så har jag blivit mindre och mindre "blyg" okej blyg är fel ord men ni som känner mig fattar nog vad jag menar, eller?

Jag kan inte sluta fundera på hur jag skulle vara om jag inte skulle flyttat? Någon som vet?

Jaja jag bara babblar och babblar men nu till en helt annan fråga:

Ska jag börja skriva dagbok?

Haha jag är konstig jag vet! Och jag suger på att skriva, så det förklarar ju varför jag är så dålig på att blogga!

Jaja ha det najs? öh så säger man inte!  HAHA kramar Adina

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0