c/ Alla som inte dansar är våldtäktsmän

Hello, sitter på korridorgolvet i skolan och lyssnar på låten med samma namn som rubriken. Haha random, har inte lyssnat på den på 5 år typ men den fina flickan som sitter mittemot mig spelar den, så ah, lite svårt att slippa höra. ;)
Snart är det matte, damn.  :(
Efter matten är det Elevens Val i typ 1 timme eller mer, slutar 15.10.
Vill bara komma hem och mysa i soffan (med läxböcker...) bland mysiga röda och juliga kuddar. Pallar inte skolan.

Har lite ont i ögonen med, trött.
Jag & min kompis lyckades göra så att vi slipper bildprovet nästa vecka och skjuter upp det, YES! Nu kan jag fokusera helt på NO och SO, awesome 8D

Aja finns inget mer att säga, ska spela lite Robot Unicorn Attack nu.

Bjuckar på en bild som finns i skoldatorn... EH.

Får skaffa lite bilder till den här datorn.
Well, adieu.

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0