Förlåt

Hej förlåt för att jag inte har bloggat på en halv evighet men jag har inte haft lust.
I fredags var jag med Aina och Tilda sen på kvällen var vi bjudna på middag hos en familj vi känner.
På lördagen åkte jag skridskor men Aina och Tilda på kvällen var jag med Aina.
På söndagen var jag också med Aina.

Idag hade vi en låååååååång skoldag för vi var tvungna att börja tidigare för vi skulle se på när niorna luciade.

Det var nog allt kramar Adina


Dom som vi bodde hos i Chicago hade 2 JÄTTESÖTA hundar! (Den bruna heter Mimmi och den svartvita Milo)


Kommentarer
Postat av: Claudia

åh va söta!

2010-12-28 @ 10:13:55
URL: http://claudiajohansson.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0