Glad glad och åter glad :D

Hej alla läsare visst är det kallt? Usch det är verkligen jätte jätte kallt speciellt i skolan, man gå omkring och fryser hela tiden även när man har jacka! Dagen idag var väl okej, på gympan var alla omklädningsrummen upptagna så vi fick dansa istället, eller ja alla killar och tjejer i min klass dansade plus några killar och tjejer i 7B Resten gjorde annat. Vi dansade Polka och Bugg?? Haha i början alla tjejer typ "NEJ vi vill inte dansa med killarna" HAHA aja e typ glad för att vi har inte fått någon läxa i religionen! FÖRSTA GÅNGEN! och engelska läxan var inte mycket så den gjorde jag på lektionen. Idag hade jag tyska-prov tror det gick bra.
En annan bra sak är att Bubbi och Chippen är lite tamare nu, de vågar sitta på armen om man har en tröja på sig.
Jag kom att tänka på att vi borde skaffa en ny design här på bloggen mm en juligare!
Vad mer finns det att skriva? Jo just det jag hittade en bild på punkt 1 på min önskelista:
Ha det så bra kramar Adina :D

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0