Mina julklappar :D

Japp här kommer bilder på mina julklappar:


Silikon-skal till mobilen


Två USB-minnen


Ja ni ser bilden...



Läs-lampa


Köks-handduk med knäck recept på.


Väskor XD


Jättesöt sparuggla!


Blyertspennor


Typ nyckelring i form av en fågel som man kan sätta i en liten fågelholk...


Halsduk (Det ser ut som ett skägg men det är en jättemysig halsduk!) Fick också tröjan.


Fick denna kan dock inte ta kort på min för jag har redan satt i bilder på mig och mina kompisar där!

Det var nog allt, ha det bra kramar

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: tack, allt är bra :) haft en bra dag?

2010-12-29 @ 19:52:38
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0