Nyårs stök.

Tja stog nyss i köket och bakade med mamma och August.

Dagen har tillbringats med Clara, vi hade superskojigt. Jupp Jupp!
När jag kom till henne tittade vi en stund på TV sen spelade vi hennes nya wii spel.
Sen mat, efter vi hade ätit gick vi ut.
Vi pratade om allt möjligt men mest om att vi två lekte väldigt mycket när vi var små, vi hade grym fantasi. Vi sprang runt på guldheden och fatiserade oss bort i vår engen värld.

Jag mins en lek när jag var en kille med typ vattenpower och hon en tjej med eldpower, vi skulle besegra Sten (det var den ondas namn).

En annan lek var med barbie hon var en svan och jag en prinsessa och svanen skulle hjälpa prinsessan att få sin dröm-prins.

Efter promenaden gjorde vi pärlplattor, det är riktigt kul faktiskt!
Nu sitter jag här och lyssnar på musik samt lite fågelkvitter från de sötaste undulaterna (L)

En annan sak jag kom-på på promenaden är att jag är rädd för en viss papperskorg! Vi gick på vägen/stigen och så skulle jag ta en snabb titt bakåt då fick jag syn på en papperskorg och blev livrädd för jag trodde det var en mäniska som förföljde oss. HAHA XD

Bild by mee!




Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0