Orkar ej, leverpastej

Hej, ligger hemma och är sjuk (igen? känns som att det inte var alls längesedan jag skrev ett sånt inlägg. jag blir sjuk ofta på hösten... har ni förresten tänkt på en sak? Vuxna blir typ aldrig sjuka. Så himla skumt, har de bra immunförsvar eller vad? träffar kanske inte lika mycket människor... okej, nu tappade jag tråden lite. hehe.)
och det är jobbigt. Såklart.

Önskar att vi hade en "snarket" dag... Det står om det över hela FB, haha.
Har kollat på MTV, fått lite panik över alla prov, som jag bara inte klarar av att plugga till. Hm.
Borde väl göra det nu... (orkar inte. jullov snart, hallå. Ruska upp med dig, mvgbarn!)


För att det här inlägget inte ska bli alltför tråkigt (försent... haha)
så slänger jag in en fin låt av ett av mina favoritband: Coldplay!


(Hoppas de kommer till Sverige snart... vill se dem!!)
(ps. lite dålig ljudkvalité & prat för att det är ett klipp från en konsert.)

Kommentarer
Postat av: £lls

Orkar ej, leverpastej, det e ett bra citat. Btw CLARA DU HAR INTE SAGT ATT DU HAR EN BLOGG :O D: töhöhöhöh HEEEEEJ 8D NomNom

2010-12-18 @ 11:08:39

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0