Snarket :D

Hej idag har jag, Aina och Tilda varit på Willys och köpt godis till snarket dom är på fredag (y)
På snarket ska vi se på film och ha på oss myskläder hela dan :D och så slutar vi tidigare! GILLA GILLA GILLA

Sen har jag gjort lite tyskaläxa också. Men det är inte intressant så inget prat om det.

Men vad ska jag prata om dåe?
Ingen aning...
Jag tar nog och letar upp en fin bild istället!

Nej nu vet jag, jag tar och laddar över lite bilder på dator så lägger jag upp dem på bloggen senare!

ha det bra kramar Adina



Snögubbe från förra eller förförra vintern.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan kika gärna in hos mig! om du gillar att läsa om musik,kändisar,mode, o det absolut senaste skvallret direkt ifrån örebrostad! :)

2010-12-09 @ 02:02:40
URL: http://kriisitiinjonsson.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0