vindruvor eller Oliver?

Hej alla söta läsare nu ska jag snart gå och lägga mig. Jag tittade nyss på gamla bilder från 2002 och 2003 jättekul!
Men det bästa var nog när pappa filmar mig och August (min lillebror) när vi sitter och äter hemma hos mormor och så frågar pappa vad August har ätit och så säger han att han har smakat på Vindruvorna och pappa bara "Det är inte vindruvor det är oliver" HAHAHA jag satt och skratta hur länge som helst åt det XD hahaha

Idag har jag varit med josse ja inte så mycket har hänt så vi hörs nog imorgon...

God natt Kramar Adina

Slumpad bild:




Jo jag gjorde en cool bild i Photoshop men vet inte om jag vågar visa den på bloggen...

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0