Bästa veckan hittills

Det här var klart bästa veckan på sommarlovet hittills.

Det började med att Adina sov över från måndag-tisdag.
På onsdagen åkte jag in till stan och såg på premiären av Eclipse med tjejerna i min klass, helt grym film, älskar den. Bästa hittills, så olik de andra och jag älskar att det är så mycket action!
Efter det åkte jag med tjejerna ut till en av deras sommarställe på en ö. Haft fantastiska dagar där! Vi har badat, fotat, gått runt den otroligt vackra ön, skrattat, grillat... och så hände en massa saker också. Underbart!
Idag kom jag hem, åkte stekhet buss i en timme till terminalen där pappa hämtade upp mig. Sover alltid dåligt när jag sover hos någon annan, så jag är väldigt trött. Ska ta igen det ikväll och bara slappa istället för att springa runt på kullerstenarna inne i byn... köpt glass gjorde vi också! Bilder kommer upp när jag hittar sladden. ;)

/ Clara



Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0