Eclipse

ÅÅÅ filmen var sååå bra den bästa hittills <3<3<3<3<3
Den bara måste ses tveka inte för den var så sjukt bra :)
Och den bästa repliken i hela filmen var såklart när Jacob sa till Edward:
Jag är hetare än du!
Hahahah ni som har sett New Moon eller läst böckerna vet att Jacob är en "varulv" och är väldigt varm (kropstämperatur runt 40C) Och Edward är ju kall, så ja det stämmer Jacob är hetare. Men sen vet jag inte om det stämmer att Jacob är snyggare än Edward enligt mig är Taylor Lautner snyggare än Robert Pattinson men min favorit är Jasper som spelas av Jackson Rathbone. Fast bäst humor i filmen har nog ändå Emmet!




Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0