Nu börjar mitt lov på riktigt!

Okej inte för att mitt lov redan har börjat men ni förstår nu åker jag till min sommarstuga och sen åker jag till Claras sommarstuga sen åker jag tillbaka till min sommarstuga sen åker jag hem och sen åker jag till min andra sommarstuga! Så det kommer dröja länge innan jag kommer blogga igen för jag har inte något mobilt bredband eller så.
Det kanske kommer ett enstaka inlägg någon gång från min sida jag vet inte hur det blir för Clara men ha en underbara sommar <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Svar: Japp! Jag såg trailern till den och den verkar jättebra!:D

2010-07-05 @ 18:38:55
URL: http://mmiah.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0