10 juni 2010

Godmorgon!

Vaknade för två timmar sen och mår fortfarande lite sådär, ska nog ta det lugnt framför tvn idag. Sugen på något sött... egentligen skulle jag till tandläkaren idag, men jag sköt upp det.

Igår fick jag två avslutningspresenter! Det var jag inte alls beredd på!
Jag fick den nya Eclipsenovellen Bree Tanners andra liv.
Tack tack tack!!! Hade tänkt köpa den själv men nu fick jag den!
Och en ball Green Day t-shirt!
Tack!

Kanske ska gå och köpa något, godis typ. Men orkar inte, haha. Får väl se vad som gömmer sig i skafferiet. ;)

Ha en jättefin dag, kram!

Vart har solen tagit vägen förresten? Det var ju så varmt så man svettade sönder förra veckan.


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0