GRÖNA DAGAR

Hej på er alla!
Idag är det lördag, superhärligt!
Vet inte riktigt vad Adina har för sig idag, hon har kanske träning eller är med någon kompis, jag vet inte.
Hon lär nog blogga ikväll iallafall, så får ni veta vad hon haft för sig :)

Själv kom jag hem för en timme sen ungefär, har varit och shoppat :D
Det var ett tag sen ;)
Adina du och jag måste åka och handla tsm någongång snart! :)
Köpte en tröja, en jacka/kavaj och en söt klänning! :)
På köpcentret finns även ett zoo, dit gick vi (jag och mamma) och frågade om vår undulat. De sa att det kunde vara naturligt, att han höll på att "byta" näbb. Men att det kunde vara näbbsvamp. Hon sa iallafall att vi kunde köpa lite nyttigare saker för dom att käka, frön osv är mest fett tydligen, så de kunde ju bli trötta och ohälsosamma av det. Vi köpte insektsfoder för fåglar, en rosa betongpinne att riva och klia sig på, så att de kan fila klor och näbb.
Sen sa hon också att vi skulle ge dem en mer varierad kost, mer sånt som vi äter, potatis, ris, pasta. Inte currygrytor kanske, men ja. ^^
Annars skulle vi komma tillbaka med fågeln (ja, han har ett namn), visa upp den och ja.

Sedan ikväll ska jag och mamma på GREEN DAY! :D
Ska bli superkul!!

Jättebra väder ute, så nu ska jag sticka ut!
HA DET BRAAAA!



När jag & familj var vid ett slott för ett par helger sen.

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0