Men hallå!!

Dumma småsyskon!! Jag satt och tittade på TV, helt plötsligt kommer min lillebror och hans kompis och sätter på x-boxet och börjar spela. Jag bara gapade och stirrade på dem och min lillebror bara: vad? jag bara: jag tittade!
Min lillebror: men nu har vi TV:n.

sååååå störande! Idag i skolan hade jag b-språk, matte, no, bamba, gympa och sist elevens val. vi slutade två.

Nu ska jag försöka hitta en bild av min skolavslutningsklänning så ni kan få se hur den ser ut, annars blir det en bild som jag har tagit på den.

 


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

fina bilder!

2010-06-01 @ 19:20:21
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0