Much too hot.

Hello sunshines!
Idag var det en kort skoldag med idrott, engelska (NO), lunch & engelska igen.
På idrotten skulle vi vara ute, men precis när vi skulle börja köra var det brandövning så alla fick ställa upp sig på fotbollsplanen, haha.
Så då kunde vi inte göra något på ett tag, allt var rätt dåligt organiserat.
Vår idrottslärare blev sur för att det drog en massa tid av lektionen, eftersom han inte gillade tidpunkten lärarna valt, haha.
Iallafall så blev det en kort idrottslektion (JAAAA!!). Vi spelade fotboll.

På engelskan hade vi föredrag om Australien, gick finfint. Problemet är att jag har scenskräck, är väldigt blyg osv.
Nu kände jag mig inte speciellt nervös när jag väl stog där uppe (vi redovisade i grupp) men ändå så darrade hela jag! Det är så hemskt irriterande, om man är nervös kan man ju ändå försöka att inte visa det för att det ska se så bra ut som möjligt, men mina händer speciell förrådde mig. Varför darrar jag? Så himla typiskt. Haha hela pappret skakade :S *pinsamt*

Sen slutade vi tidigare, vid halv ett, och idag var sista "riktiga" skoldagen innan sommarlov! :D
På måndag & tisdag ska vi vandra och bada och hålla på med sånt.
ONSDAG - SLUUUUUUT. 8D

Sommarlovet närmar sig. Jag är glad!

/Clara


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0