Tårtbak



Hej!
Kom hem för en stund sen.
Idag vaknade jag vid halv åtta tiden, gick upp åtta. Åkte till skolan där vi såg på film, This is England. Berörande och bra film!
Efter det, vid 11.30, så slutade vi. Egentligen kunde jag varit hemma vid tolv/halv ett tiden med andra ord, men eftersom vi slutar imorgon så undrade vår lärare om någon kunde tänka sig att baka något.
Så jag och två kompisar stannade kvar och bakade två tårtor i hemkunskapssalen. De blev sjukt bra! 
Vid halv tre tiden så åkte jag hemåt.

Nu kollar jag på tv, Simpsons. Otroligt tråkigt väder ute, regn och moln. Hoppas det blir bättre tills imorgon. Haha. *peppar peppar*



Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0