Friidrottsdag - I survived, again

Hoho jaja. Det gjorde jag minsann!
Med måtta dessutom, flera som tyckte jag var snabb på 60 m stafetten, kul! :)
Tog inga bilder på det, hehe, men vi körde iallafall

• 800 m

• Kulstötning

• 60 m

• Längdhopp

• Höjdhopp (deltog inte i detta, inte nödvändigt och hrm.. inte min starkaste gren om någon inom friidrott)

• Kurirstafett


Imorgon är det NO-prov, sista provet innan sommarlovet! Härligt, men måste se till att plugga extra hårt på det.
Iochförsig så är det lite förhör på arbeten och sådant vi hållt på med, men jag ser inte det som prov! :)

Så... nu måste jag göra annat.
Ha det fint!


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0