hejsan hoppsan XD

haha statistiken går uppåt här jippie :D
så tack till alla er som läser och följer vår blogg <3

iadg i skolan har jag haft b-språk, matte vi hade vikarie och jag gjorde typ inget på mattelektionen för vi ska öva inför provet men jag tycker det ger otur att öva inför matteprov iaf för mig, sen hade jag NO, bamba,gympa och sist elevens val.

ganska kul dag tack vare att vi förtsatte att bygga på lägensheterna i kartong på NO:n men på gympan var det typ sjukt jobbigt!
ni får ha det super   


 
ska typ photoshoppa lite nu :) vad ska ni göra idag??

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad hade ni på gympan? :)

2010-05-19 @ 19:30:08
URL: http://liveeit.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0