lite sent inlägg...

...idag för jag har varit hos doktorn och sen var jag på stan med mamma så kom hem vid halv sju.
i skolan hade vi b-språk vi hade vikarie och såg på ronia rövardotter på tyska XD
sen hade vi matte och jag övade inför provet på no:n bygger vi små lägenheter i kartong det är jättekul :D
i bamba fick vi pasta med någon skum gryta och efter bamba hade vi gympa och spelade brännboll efter gympan åkte jag hem för jag skulle ju till doktorn så fick gå tidigare.

mer bilder på luftbalonger:


Kommentarer
Postat av: My

hade velat testa sån, men kommer nog aldrig att våga

2010-05-12 @ 10:25:04
URL: http://myjosephine.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0