I'll be gone

Sitter här i mörkret i en mjuk soffa framför en trevlig film och surfar runt på hemsidor och facebook.

Inte så många är sociala, och jag börjar bli lite hostig...

Fåglarna har tystnat. Jag dricker lite vatten mot min stackars hals.

Mysigt.

Har shoppat lite, ett ballt armband, snygga skor, en t-shirt & tre diadem. Eller ja, jag fick det väl egentligen.
Bortskämd unge som sitter här och skriver. Bara så ni vet.

Det är en dålig reklam... nu ska jag ta bilder med webcamen.

Om nåra timmar ska jag upp.

Idag lyssnade jag på Broder Daniel i tre timmar i bilen. Det var också mysigt.

Nu börjar filmen igen!

HA EN FIN NATT ♥

/Clara


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0