kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Hejhejhejhej.

Har inte bloggat på aslänge nä, men jag vet inte, har inte pallat.
Har varit i skolan, haft massa lektioner och sådär, och nu sitter jag med fin musik i hörlurarna och kollar på trevliga tvprogram.
YEAH!

Eh, ah, helgen ska spenderas med Adina, ska bli mysigt.

Julstämningen börjar komma, mina händer skiftade i blått, lila, rosa & vitt idag när jag gick hem, det börjar bli kallt. Snön ligger kvar och vägrar slaska sig, tända ljus i alla fönster och här och där julpynt, asfint :>
Den här veckan har inte vart jätteseg, men inte har den gått fort heller.
Min halsduk är färdig nu, den blev bra, har ju aldrig stickat förut.
(har insett lite småsaker nu, när vintermörkret lägger sig och snön singlar ner som tusentals fallna, glittrande stjärnor, lite såna där tonårstankar som inte går att ruska bort. Jag kanske växer.)
Fått kontakt med lite gamla sommarvänner, fint.

I skolan går väl allt... ja, det flyter på. Just nu är det lite stressigt och ångestfyllt, lite press (läs: mycket) speciellt för någon som jag som faktiskt bryr mig, som typ mår fysiskt dåligt när det inte går bra på läxor, prov... har höga förväntningar.
Men jag orkar inte riktigt, minns att i början av 8an tänkte jag; "Jag kommer plugga hela tiden, jag SKA få mvg i allt" men... det känns inte värt det längre. Jag kanske ångrar mig sen, men nu känns det inte värt det, bara.
Vem orkar bry sig om det är två eller tre bokstäver man får på sitt papper? Kanske får jag bara en bokstav, vem bryr sig, det är bokstäver. Det är väl det man kan som räknas? Allt verkar kretsa runt de där bokstäverna, orkar inte.
Människorna (de flesta) är fina, mycket underhållande.
Sillbaskräck är dagens ord, hahaha.

Aja, ska fredagsmysa nu, ta det vackert /C


(Och jag var ingen/
Du var aprilhimlen)


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0