22 oktober 2010

Hehe... mest för att jag har lite tråkigt och för att jag saknar tiden i stallet ♥

~ Hästarna  ~
Första hästen du red var: Lego
Hur gammal var du när du red för första gången: 8
Hur många älsklingshästar har du haft: 5+

~ Utrustning ~

Hur många
ridbyxor har du: 1 (haft två, men vet inte om jag har kvar dem...)
hjälmar har du: 1
spön har du: 0
ridvästar har du: 2
ridskor har du: 1 par
ridstövlar har du: 0
grimmor har du: 0
täcken har du? 0
Vilken färg var dina första ridbyxor: mörkgrön/brun
Vilka färger har dina nuvarande ridbyxor: har inga "nuvarande"

~ Vad har du gjort inom ridningen ~

Hoppat [x]
Ridit dressyr [x]
Skänkelvikning/sidvärts [ ]
Galopperat [x]
Piaff []
Passage [ ]
Tölt [ ]
Hoppat utomhus [x]
Badat med häst []
Ridit på egen hand [x]
Testat voltige []
Suttit på en häst som skenat [x]
Tappat kontrollen över hästen helt [x]
Ramlat av [x]
Bakdelsvändning [x] (har försökt iallafall, haha)
Framdelsvänding [x] (----||-----)
Ridit dressyrprogram [x]
Tävlat i hoppning [x]
Tävlat i dressyr [x]
Tävlat i fälttävlan [ ]
Tävlat i någon annan kategori [ ]



För er som inte visste:
Jag (Clara) har gått i ridning, gick i tre år... hoppade av, vet inte varför men vi flyttade och ja jag vet inte, jag ville väl inte längre. Har dock kvar den fina känslan när jag går in i ett stall, och har fortfarande mina kunskaper i bagaget... alltid kul att hänga med min kompis till stallet där hon rider (och där jag red - vi började tillsammans när vi var 8 år) och rykta, sadla, tränsa, spola, leda, mysa... ah ni vet ;)

/ Clara


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0