c/ jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du i mitt hjärta

Hejhejhej, sitter här i min ensamhet (med 3 fåglar till sällskap, mms♥) 
och skriver lite, lyssnar på musik lite, läser lite, bloggar lite... ah ni vet.
Sånt som man gör när man är ensam och har 3 fåglar till sällskap.

Eh ja. Ska färga håret, orange (?). Får väl se, blir nog bra, heh.
Men jag vill också ha raklugg, :3 

Åh nu har en av de 3 fåglarna skitit på mitt skrivbord, nomnom. (y)

Helt meningslöst inlägg men så låter det när man har 3 fåglar till sällskap.

HEJDÅ! :)


Sommar 2009


Kommentarer
Postat av: Elin [FOTO, VARDAG, MUSIK]

trevligt (:

2010-10-31 @ 13:27:59
URL: http://pinkpriiincess.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0