si seulement j'avais un ami avec une voiture

Den här veckan har jag kämpat för att få ihop vettiga svar till NO -provet imorgon.
Känns som att hur mycket man än gör, hur mycket man än pluggar så finns det alltid nåt mer man kan göra, och jag är den som vill vara "mer", för det är det som krävs för mvg, men jag hinner inte göra "mer". Fattar ni?
Jag vill göra alla läxor, plugga så mycket som jag behöver, och lite till. Men det är just det där "lite till" som det inte finns någon tid till, för så fort jag är klar med en läxa så är det något annat jag minns att, ja, visstja, den där läxan också... eller, ja just det, ska läsa på de sidorna inför morgondagens lektion...

Jag dör snart.









Clara


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0