Gossip

Hej...

har inget viktigt att säga er,
ville bara skriva lite dagbok,
så nu kommer lite smaskigt skvaller från mitt liv,
nomnom!

♦ Fick VG i kemi idag.

♦ Fick 63,5 av 71 på hemkunskaps provet.

♦ Någon jäkel hade spottat i min klasskompis skor medans vi hade idrott. Jag är rädd för att den som gjort det kommer dö lite om han får reda på det...

♦ Börjat läsa en manga serie som heter Love Hina.

♦ Har Historia/So prov om 1500-1800 talets historia. Det är rätt många år alltså.

♦ Har utvecklingssamtal på måndag och vet inte hur jag ska göra riktigt... slutar 4 i en idrottshall en kvart från skolan, en halvtimme hemifrån. Och samtalet börjar halv 6... hm, what to do, what to do...

♦ Ja, allt handlar om skolan för tillfället. Sorgligt.

♦ Längtar tills 6 november!!!!!! 



känner för att hoppa ner här i, lite...


peace out
Clara


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0