26 september

26 september. Mitt datum.
26 september. 2010.
En väldigt bra dag. Fick så otroligt många fina presenter, sjukt nöjd...
fick en fin dag med familjen, bio + äta lunch ute och en sjukt god middag och kladdkaka på det. Och massa fina presenter.

Och massor av fina gratulationer på Facebook, sms och msn. Tack tack tack!! You made my day ♥

 

Ofattbart glad nu, vill inte att det ska ta slut... kan iallafall somna med ett glatt leende. Förra födelsedagen var inte alls lika lyckad.

 

Tack alla ni som gjorde min födelsedag så fin ♥

 

Nu ska jag lägga mig och läsa min nya bok, imorgon ska jag upp rätt tidigt och orientera (suck... men ändå väldigt chill, slutar tidigt direkt efter, så vid elva tiden.. :))

26 september ♥

 

(måste käka lite kladdkaka till nu. Hehe)


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0