418 dagar kvar

Har precis sett färdigt Lejonkungen. Det är en av mina favoritfilmer, (älskar gamla disneyfilmer, gärna på vhs, mm ♥) och det var så länge sen jag såg den... minns hur jag brukade få mina stackars föräldrar att sitta med mig och se på den dagar i ända, haha. Trots att det var nästan 4 år sen jag såg den sist (tror jag?) så mindes jag redan innan jag började kolla på den varenda ansiktsuttryck, varenda liten låt... ja, på ett ungefär, och sen när jag såg den tänkte jag "Åhh just det!"

 

Hehe.

Toppenmysigt iallafall, den är så fin. Otroligt bra film.

 

Ska snart gå och lägga mig, och nästa gång (eller nästnästa gång) vi hörs, så är jag 14! Woho!

 

Love & Rockets
/Clara


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0