haha så dum jag är

haha ja dagen idag har varit ganska rolig men jag klantade till det på morgonen.
Jag hade tio minuter kvar tills jag skulle möta dom jag skulle cykla med så jag låste och gick ut sen kommer jag på "oj det är ganska kallt jag ska nog hämta vantar" så jag låser upp hämtar vantar låser och går ut men då kommer jag på att jag har glömt hjälmen så jag går in och hämtar den låser och går ut och kommer på att jag har glömt cykelnykeln också så jag går in för att hämta den men sen så hittar jag den inte men efter ett tags letande hittade jag nyklarna och ja sen cyklade till skolan och nu är jag hemma!

hej då kramar Adina


Kommentarer
Postat av: Clara

smidigt... haha

2010-09-30 @ 15:41:51
Postat av: Clara

smidigt... haha

2010-09-30 @ 15:42:28

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0