Intelligent, käre mig själv. Intelligent.

Nej, verkligen inte. Jag stängde nämligen in min ryggsäck + nyckel = skåpnyckel  i mitt skåp idag. (Har hänglås)
Så himla duktigt av mig.

Dessutom har vi prov på fredag, yeaah kommer ju få MVG lätt har ju hunnit plugga så bra... host eller inte.

Sitter iallafall hos mormor&morfar, fick låna ett busskort av allt-i-allo-tanten på skolan så kom hem iallafall.
TACK säger jag bara att jag plockade av extranyckeln och la den hemma, tänk om jag inte gjort det... hade inte fått mina nycklar förrän, ja.. vem vet. Ingen lärare har ju nyckel, så då hade vi behövt bryta upp låset och hela baletten... näe, det orkar jag inte. Så TACK mig själv. Där gjorde du nått rätt iallafall.

Ska nu kolla runt lite på hemsidor, sedan låna mormor & morfars nyckel till vårt hus och dra hem. Då har nog hantverkarna stuckit...

Ta det vackert folk! Lås inte in era nycklar!
/Clara

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0