Städa??

Idag gick jag upp kl 8 och åt frukost sen gjorde jag något vettigt som att städa mitt rum och fåglarnas bur...

Nej så var det såklart inte! Det skulle järna få vara så men såklart inte.
Min morgon såg ut såhär:
Jag vaknar ca 8.30 men orkar såklart inte gå upp och somnar om till 9.30 och går upp men tar med mig täcket till soffan och ligger där till typ 10.00 äter frukost (som består av en macka) och sen lägger jag mig vid TVn igen. När jag har tröttnat på det går jag upp och sitter framför datorn.

Jag veeeeeeeeet att jag borde städa mitt rum, men jag orkar INTE!
Kanske ska jag ta och läsa lite så Clara får tillbaka sin bok någon gång??

Jag vet inte om jag ska börja lägga upp bilder på mig själv eller inte?
Det är en ganska svår fråga och det finns både nackdelar och fördelar!


OK nu kom mamma hem så ska visa hur duktig jag kan vara och städa mitt rum lite!

Kramar Adina


Kommentarer
Postat av: Host... Anonym *hrrm*

Jag röstar på läsningen!

Den stackars Clara måste vara alldeles utom sig av sorg.

2010-09-25 @ 12:46:34

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0