Tredje världskriget here we go?

Okej, förlåt alla ni SD-are. Eller nej förresten, inte förlåt. Ärligt talat Sverige, vad tänker ni med?
Vad är det för människor som röstar på Sverigedemokraterna?

Var det någon som såg valvakan igår kväll? Hur omoget och oproffsigt uppförde sig inte SD?
Vilka människor röstar på den skiten? Jag kan bara inte förstå att de är med i riksdagen. Det här valet blev ju en katastrof.
Och vadå "Socialdemokraterna förlorade"? Missade någon att de fick mest procent eller?

Jag fattar inte. Fram tills nu har jag tyckt det vart kul och bra att bo i Sverige, vart tacksam över vilken tur jag haft som fötts i ett demokratiskt land med god ekonomi osv. Stolt över att säga till utländska människor att jag bor i Sverige.
Jag vet inte riktigt om jag är det längre.

Med skräck kommer jag se på de nästa fyra åren... vad kommer hända med Sverige nu? Vi kommer fan bli som Nord-Korea.

Hoppas att övriga partierna kan göra något åt saken. Hoppas det blir omval. Något, vad som helst. Men snälla... inte såhär.
Tack och lov att det inte är bestämt än...
Hoppas att Reinfeldt håller vad han lovat.
Grattis till de andra partierna. 
Och som Kenza skrev: Det handlar inte om blått och rött längre, ingen vinner. Vi måste gå ihop, allihop, vi får bli ett samlingsparti. Med SD i riksdagen är vi alla förlorare.

Vad säger ni? Röstade ni på SD? Isåfall... *******.


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0