TRÖTT

Jag skulle kunna lägga mig ner och somna nu alltså. Klockan är inte ens åtta. (!!)
Gick upp 06.00 idag, och var inte utvilad. Sen gick jag i skolan, och på idrotten sprang vi typ 2 kilometer nonstop. Fyfan. Dog, seriöst. Helt snurrig.

Sedan kom jag hem i ösregn, tog tag i läxan när blixtrarna lagt sig och har jobbat med det... fram tills nu ungefär. Med andra ord i fyra timmar. Sjukt!!

Så nu vill jag bara falla ihop. Dessutom har jag ont i huvudet...
Blir inte bättre av att jag kollar på det hemska programmet Cops *byta kanal*


...måste...hålla mig.... vaken... Idol... kommer... snnartzzZZzzzz


/Clara



Halmstad i somras


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0