Vad ska man skriva i den här rutan?

Tjabbbaaaa, sitter hemma, klockan är runt halv nio och jag mår sådär, voff.
Varit lite småsjuk hela veckan och igårkväll blev det värre, tror ändå jag går till skolan imorgon, ska nämligen ha skolval.
Förresten kommer inte jag få rösta "på riktigt" förrän jag är 22, det suger D:

Hursomhelst, min dator har inget internet för tillfället, tyvärr. Så jag har inte bloggat vilket är synd för det är kul att blogga. ;D
Snart fyller jag år! Apropå inget ;)
Till alla snälla män i skor där ute: skulle absolut uppskatta ett litet presentkort från Monki... 8D
Jag gillar Monkis kläder, de är coola och i min stil!
Butikerna är skumma, men coola :)

Idag vart man i skolan iallafall, kom lite politiker och debatterade och svarade på frågor, var trevligt!
Efteråt drog jag hem till en kompis och bakade kladdkaka, den blev kladdig, jao ;)

Nu har jag inget mer att säga, det här inlägget tog 20 minuter att skriva, kraaaammss

/ Clara ♥

Btw - Adina det var kul i onsdags <3


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0