Jag säger, har du tändstickor/Ja tillräckligt om/du vill bränna ner Stockholm

Hej bloggen. Har inte bloggat på länge, efter praon har jag varit trött och sådär, plus att jag varit sjuk.
Iaf så kanske jag ska åka och handla imorgon med Adina, beror lite på hur jag mår. Nu är det sådär, har ont i halsen och huvudet, plus att jag känner mig seg. Men vi får se, behöver ju inte vara där så länge. Och jag orkar
nog inte ligga inne hela helgen..
Bilder från tumblr
De senaste dagarna har jag längtat såå efter sommaren, skog, små stugor, utomlands, tunna kläder, shorts... you name it. Nu börjar det bli varmare också, ligger runt 10+ varje dag i skuggan!
Och så har jag börjat längta efter diverse festivaler.... Det är rätt stor chans att jag ska på Putte i Parken i Karlskoga för att se Paramore! Och Håkan konserten i juni! Ååh. Can't wait.
/Clara

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0