Något nytt pågång

hejsan jag ocg Clara sitter och leker och funderar på en ny design!
så ja det kanske blir en ny framöver... hehehe hej då hahaha
jag är flumm idag! :3
Nikon d5000 18-55

haha min och claras konversation:
Adina: jag kan ta den här bilden jag har ju samma tröja på mig där som nu, vi kan ju låssas att den togs idag!
Clara: Ja vem vet det är väl ingen som har sagt att att det inte är samma dag nu som när bilden togs.
Adina: jo alla dom som har räknat ut det med rymden och alla sånna grejer
Clara: jaja tyst nu!
Adina: För mig är hela livet en dag!
Clara: HAHAHAHAHAHAHAHAHA jag vet inte vad det är så kul med det men HAHAHAHAHAHAHA
^^

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0