Sommartider HEJHEJ

Sitter ute i trädgården och solar benen och pluggar. Underbart! Senare ikväll ska jag ut och springa tror jag.
Är det bara jag eller blir vädret bättre och bättre? Hade skinnjacka idag, den togs av påvägen hem, hade en tunn transparent skjorta, den svart vita jag visat i ett annat inlägg, den flög med av. Såå varmt!
Hursomhest, (jaaa hest) ha en mysig torsdag.

Och sitter på skoldatorn, så har bara skolprojektbilder + random bilder från min kompaktkamera från i somras/våras så här bjuder vi på en bild som liknar min situation nu, minus strumpbyxorna och skorna, filten och garagetaket... lägg till lite stolar, ett bord, dator, randiga strumpor och och en överhettad altan så är det fix!


Btw, fick MVG på tidningen i sv och på HK-provet. Yeah!

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0